In deze review vertellen we over de samenwerking, de organisatie en het evenement van de heropening van de DB Schenker-locatie te Tilburg.
DB Schenker was op zoek naar een evenementenbureau dat hen volledig ontzorgt. Omdat ze een jarenlange samenwerking hebben met Commanderie was het contact snel gelegd. Duurzaamheid is tevens voor DB Schenker belangrijk, omdat dit pand het 50ste eco warehouse van DB Schenker is. Voor de catering maakt Commanderie gebruik van lokale producten. De tenten, materialen, techniek en inrichting heeft Commanderie in eigen beheer, dit maakte transport efficiënt. Daarnaast werd er minder plastic gebruikt door het gebruik van biologisch afbreekbare disposables.
We wilden alle gasten een onvergetelijke dag geven. Dit doel is zeker behaald! Het was een ontzettend mooie dag waarbij we onze vestiging goed op de kaart hebben gezet.
In de eerste bespreking hebben we samen de doelstellingen en uitgangspunten bepaald. Daarna heeft Commanderie Events een creatief voorstel gemaakt met een passende invulling voor de doelgroep. Om het visueel te maken zijn de tenten en inrichting in een 3D-presentatie verwerkt. Daarnaast heeft Commanderie ondersteuning gegeven bij het communicatietraject, wat zorgde voor een grote opkomst van ruim 1.000 bezoekers. Het draaiboek zorgde voor structuur en houvast tijdens de op- en afbouw, zodat de dagelijkse werkzaamheden bij DB Schenker zo veel als mogelijk door konden gaan.
3D Visuals zijn gemaakt om vooraf een goed beeld te geven van het resultaat.
We hebben gekozen voor Commanderie Events, omdat we al vele jaren goede ervaring met hen hebben. Dat zorgde voor een groot vertrouwen op een geweldig evenement. Commanderie Events ontzorgt volledig en zijn tevens een betrouwbare partner.
Wat normaal gesproken een parkeerterrein is, werd omgetoverd tot een sfeervol plein met overkappingen, stoere inrichting, authentieke foodtrucks en decoratie met bloemen, planten en verlichting. Het prachtige pand en verschillende trucks van DB Schenker werden natuurlijk extra in het zonnetje gezet.
Op de dag zelf liepen de gasten over een lange rode loper en werden ze welkom geheten door de vriendelijke bediening. Een heerlijk worstenbroodje van de Walhoeve en een drankje werden uitgeserveerd. Er was heerlijke muziek en de kinderen konden zich vermaken op het stuntstep parcours, in een vrachtwagen, luchtkussen en nog veel meer! De gasten konden daarnaast met elkaar en een oldtimer-truck van DB Schenker op de foto. Deze werd direct geprint. Er zijn hiermee mooie herinneringen gecreëerd!
We hebben fijn, snel en laagdrempelig contact. Gaandeweg was ons vaste contactpersoon er altijd om mee te denken, te helpen en hij stond altijd voor ons klaar als we vragen hadden of er even niet uitkwamen met het organiseren van bepaalde dingen.
Toen alle gasten aanwezig waren startte de openingsshow waarin acrobaten in kleding van DB Schenker de meest spectaculaire salto’s maakten bovenop de gouden truck van DB Schenker. En dat was nog maar het begin! Daarna volgde het welkomstwoord en speeches, welke professioneel werden begeleid door de ceremoniemeester Rogier van Oosterhout.
Na de opening startten de rondleidingen waar volop te beleven was voor jong en oud. De culinaire brigade serveerde de heerlijkste gerechten uit vanuit de foodtrucks.
Maar dat was nog niet alles! In de avond was er op dezelfde locatie een personeelsfeest om de medewerkers en hun partners te bedanken voor hun inzet. Samen maakten ze deze heropening mogelijk! In de volgende werkweek volgden de sfeerbeelden en werd het evenement opnieuw beleefd bij de bezoekers.
John de Wit, Branch DirectorHeel het evenement was één groot hoogtepunt. De sfeer was super, mensen waren blij, kinderen waren volop aan het spelen, iedereen was lekker aan het eten en drinken. Heel mooi om te zien.
“Alles was super geregeld, bedankt daar voor. Meestal heb je op feestjes. Ow, dit konden ze nog doen of dat, maar afgelopen zaterdag was alles tot in de puntjes supergoed geregeld. Verder was de koffie die de barista inschonk, echt superlekker.”
“Nog even van mij complimenten hoor, het was super georganiseerd, en wat een mooi pand is het geworden! Ook voor de kinderen superleuke activiteiten.”
“Ik wil wel even doorgeven dat het allemaal top en netjes geregeld was. Niemand kan meer zeggen dat ze met honger en dorst weggegaan zijn. Ook was de rondleiding leuk en erg interessant.”
Bel of mail, deel je wensen en laat je inspireren.